maanantai 25. marraskuuta 2019

Joogahetki


Eka arkipäivä töitten loppumisen jälkeen. Hirveä ajatussuhina, että mitä nyt seuraavaksi, miten työjutut, työttömäksikin pitää ilmoittautua, pitäisi sitä, pitäisi tätä, täytyy muistaa tuo... Levoton ylikierros-olo. Tärkeimmäksi asiaksi nousikin rauhoittuminen.

Kävin taaperon kanssa lenkin rattailla, hän nukahti ja jäi nukkua tuhisemaan rattaisiin pihalle ikkunan alle. Itse rullasin joogamaton auki ja pidin rentouttavan joogatuokion. Minua kiehtoo, kuinka keho, mieli ja tunteet ovat yhteydessä toisiinsa, ja jooga on juuri tästä syystä ihana harrastus. En ole joogannut kesän jälkeen ollenkaan, ja kroppa tuntui olevan täynnä jumituksia ja jännityksiä, ja ryhti huonolta. Olen iloinen siitä, että minulla on nyt enemmän aikaa joogalle. Se tekee hyvää keholle ja mielelle, ja usein olo onkin ihan erilainen joogan jälkeen.

Olikin sitten ihan mukava alkaa seuraavaksi keittiö- ja ruuanlaittohommiin, ja keskittyä siihen mitä tekee, sen sijaan että koittaa tehdä samalla jotakin kun ajattelee ihan muuta.

Tuoretta basilikaa. Nam.

12v poika O tuli koulusta, kun olin kuvailemassa basilikaa, ja osallistui kuvaukseen. :) 


Ei kommentteja:

Meidän itsenäisyyspäivä

 Hyvää itsenäisyyspäivää! ❄ Me vietetään itsenäisyyspäivää täällä V:n luona, olen iloinen kun ollaan kaikki koolla. 😊 Eilen tein puolukkajä...